2007년 10월 19일 금요일

しけん

こんしゅうわたしはしけんをふたつもらいました。けいざいのしけんとしゅうごくごのしけんがじょうずじゃありませんでした。それていまげんきじゃありません。こんしゅうあにめをにかいみました。なるとでした。
わしりどた:I forgot
やれやれ:Oh, well.
あてるばいじ:Of course.
おだいじに:Take care.
まて:Wait
ごげんしなわよ:I won't take easy on you.

One thing I am concerned with jotting phrases down as I watch animations is that I wouldn't be able to find out if I write down the right pronunciation...

댓글 1개:

Unknown :

I have no idea where you got わしりどた,あてるばいじ,ごげんしなわよ. Do you want to watch the video together sometime next week?